REGULAMIN KONKURSU
BOHATERKI W WALCE Z COVID-19
kierowanego do pracowniczek Instytutu Matki i Dziecka
§1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki uczestnictwa w konkursie „Bohaterki w walce z Covid-19” a także kryteria oceny zgłoszeń i warunki nagradzania zwycięzców.
- Konkurs kierowany jest do jest do kobiet zatrudnionych Instytutu Matki i Dziecka.
- OrganizatoremKonkursu jest Fundacja Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie, ul. Kasprzaka 17a, 01 - 211 Warszawa, www.fundacja.imid.med.pl, nr tel.: 22 32 77 426, zwana dalej „Organizatorem”.
- Koordynatorem Konkursu jest pani Dorota Kleszczewska – Prezes Zarządu Fundacji Instytutu Matki i Dziecka.
§2.
CEL KONKURSU
Celem konkursu jest wyłonienie i wyróżnienie dziesięciu kobiet, zwanych dalej „Bohaterkami”, które w ostatnich miesiącach (od marca do grudnia 2020) wykazały się w ramach pracy w IMiD szczególną inicjatywą i działaniem związanym z walką z pandemią koronawirusa.
§3.
WARUNKI UCZESTNICTWA I HARMONOGRAM KONKURSU
- Udział w Konkursie i podanie danych związanych z udziałem w nim są całkowicie dobrowolne.
- Zgłoszenie kandydatek odbywa się za pomocą formularza Google Forms.
- Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 10.12.2020 do północy.
- Każda osoba może jednorazowo dokonać zgłoszenia kandydatki.
- Każdy formularz zgłoszeniowy musi być wypełniony poprawnie, a wszystkie pola formularza wypełnione.
§4.
KOMISJA KONKURSOWA
- Fundacja Instytutu Matki i Dziecka powołuje komisję konkursową, zwaną dalej „Komisją”, składającą się z członków Rady Fundacji IMiD.
- Komisja wybiera spośród swoich członków Przewodniczącego i Sekretarza.
- Komisja czuwa nad prawidłowością przebiegu konkursu, dokonuje oceny zgłoszeń konkursowych, wyłania dziesięć, w ocenie Komisji najlepszych kandydatek, oraz przyznaje nagrody i wyróżnienia.
- Pracami Komisji kieruje Przewodniczący, który ustala miejsce i terminy obrad oraz harmonogram posiedzenia Komisji.
- Sekretarz odpowiada za stronę organizacyjną prac Komisji.
- Decyzja Komisji co do wyboru nagrodzonych osób jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
§5.
OCENA PRAC KONKURSOWYCH ORAZ OGŁOSZENIE WYNIKÓW
1. Podczas oceny zgłoszeń konkursowych komisja będzie brała pod uwagę:
- zgodność zgłoszenia z tematyką Konkursu,
- liczbę zgłoszeń danej kandydatki,
- odpowiedź na pytanie konkursowe „Dlaczego właśnie ta osoba powinna zostać wyróżniona?”,
- Z rozstrzygnięcia Konkursu zostanie sporządzony protokół, który podpiszą członkowie Komisji.
- Ogłoszenie wyników konkursu wraz z prezentacją zwycięskich Bohaterek nastąpi
- do 22 grudnia 2020r. Informacja o terminie, miejscu i czasie ogłoszenia wyników Konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Organizatora.
§6.
NAGRODY W KONKURSIE
- Laureaci Konkursu (dziesięć wybranych Bohaterek) otrzymają nagrody w postaci voucherów prezentowych na zakup torebek marki Chylak, ufundowane przez markę Chylak.
- W przypadku rezygnacji przez laureata z nagrody, Organizator zastrzega sobie prawo do przekazania nagrody innemu uczestnikowi Konkursu, który spełnił wszystkie wymagania określone w niniejszym Regulaminie.
- Nie jest możliwe odstąpienie prawa do nagrody osobom trzecim. Nie jest możliwe wypłacenie równowartości nagrody.
DANE OSOBOWE
- Przystępując do Konkursu, uczestnik wyraża zgodę na:
- przetwarzanie przez Organizatora jego danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia Konkursu i realizacji jego celów, na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- nieodpłatną publikację (prezentowanie publicznie w dowolny sposób, w tym m.in. w Internecie) pracy konkursowej uczestnika, jego wizerunku, imienia, nazwiska, informacji o miejscowości, w której mieszka i/lub o szkole, do której uczęszcza, w ramach promocji Konkursu oraz działalności Organizatora.
- Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją pkt. 1 w §10.
§8.
OBOWIĄZYWANIE REGULAMINU
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z tym, że zmiany wchodzą w życie po 7 dniach od daty zamieszczenia zmienionej treści Regulaminu na stronie internetowej Organizatora.